CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Monday, November 12, 2012

mari mengurangkan stress :)

Haha , tataw  la nape asek update je pasai stress .. hehehe . da nama pon manusia kan , tanpa stress x dinamakan manusia :)
balik ganu lagi yeay ! 11/11/12. so ape motif tajuk ni  :P 


ini la cara mengurangkan stress, mari ke pantai . moh ! 
pemandangan yg mmg jarang jarang jarang gt dpt dinikmati bile da migrate . kahkahkah.
wish list baru : nak buat rumah atas batu tu :) coooool ! hari-hari main pantai ! 
stress da dibuang dlm kamus hidup since i left that A**** . capital A .
semoga perjalanan hidup saya dirahmati ALLAH S.W.T. insyaALLAH.......
since saya kenal dgn A**** , hidup saya x penah x stress. hari-hari saya ditemani stress
paling teruk , my roomate ckp , saya mengigau setiap mlm seperti ade benda yg menganggu hidup saya . masyaALLAH . betol-betol effect hidup saya ! 
saya relakan awak pergi dari hidup saya capital A ! 
sekian . MOH kite kemas tempat menjahit pulak :P salah satu cara lain hilangkan stress





0 comments: