CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Wednesday, October 17, 2012

S.T.R.E.S.S

Kemong gurl ! u can do it . kat status fb je la . hakikat nye , stress ni x mampu saya tangani . cane nak hilangkan stress kat tempat keje ?

Finding saya :

 1 .cube try hantuk kepala kat meja @ ps :) agak-agak ok x pastu . kekeke
 2. cube makan coklat . meti gemuk lak pastu . ari-ari mkn coklat. yum yum yum
 3 .cube maen game . boleh ker maen game tempat keje ha ?
 4. cube tampar boS anda :P
 5 . kemas barang , balik terus. hahaha


 sekian tips dari saya :) hahaha , korang ade tips mcmana nak hilangkan stress . jom share wink wink !