CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Saturday, December 11, 2010

Saya bengang!

Yaya duk kawasan perumahan.so jln tu adelah hak bersama..tapi yg paling aku bengang bile org wat kenduri,pasang kanopy tapi sampai 1 tahun minggu pon x buang2 lagi..adoi..ingat la ckit..taw korang nak merayakan hari bahgia korang..tapi jgn la sampai menyusahkan org..2days should be ok la.kalau da sampai seminggu tu ape ke hal nyer?kalau korang la kan,korang bengang tak?sabar jela..lepas ni,sape2 yg wat kenduri tu tlg la paham keadaan org lain gak..ok?

0 comments: