CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Friday, December 17, 2010

Hantu air slow down kejap..stay tuned..

Kat luar hujan turun x henti-henti.Maklumlah skang musim hujan..air hujan dgn sukenye trun ke bumi..hari-hari saya basuh kain,sejam dua jam kemudian kena angkat balik..berlari-lari dgn gembiranye geramnye saya pegi angkat baju.Bukan sbb baju da kering..tp sebab tkt baju ditimpa hujanadeh..penat je basuh baju..tiap hari mcm tu la..kdg-kdg rase x pyh jemur la baju.tapi nanti mak balik saya nak jawab ape..huhu..

Tiap hari adalah hari yg sgt menyenakkan kaki & badan..kerana terpakse berrrrsejuk..haha..Bayangkan,tiap-tiap hari tiap-tiap minggu & tiap-tiap tahun kipas rumah hanye la OFF bila mana kami kuar dr umh..other than that kipas tu sedia berkhidmat 24/7..tapi pelik bin ajaib sgt semenjak 2 menjak ni..si kipas dpt rest yg secukup nye tatkala tuan-tuan nye yg byk lemak sgt la sejukkkkk..ha selamat la kipas & selamat la jugak lelemak kerana tidak terbakar dgn rakusnyer..haha..selama ni rakus ker??

korang jugak perlu tahu.musim ini hantu air tidak lagi berkaraoke dlm bilik mandi..sape kah hantu air tersebut????korang penah jumpe die x???


jeng 
jeng
jeng




.
.
.
.
.
.
.........

tada!!!
saya pon x penah jumpa la (hantu air tu sebenarnye saya =P)


0 comments: