CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Wednesday, November 24, 2010

hari membasuh towel

ok..u know what..ape perasaan korang if bgn pagi dikejutkan oleh cik yayang..hahaha
mesti korang pikir aku ni jenis anak dara x senonoh.ok.whatever.who cares???hahaha

cik yayang: hello,hello,hello
me: em..ye..
cik yayang:hellooooooo..
me:ye..nape yg?
cik yayang:em..kat umah ayg 2 kan,xde matahari ek?
me:ha?nape
cik yayang:yela da kul bape ni xbgn2 lg.mlm lg ek kat sane??

mmg da putus fius agak nye mamat ni pepagi da wat lawak sakai..hahaha
sambung lagi talian hayat td

me:owh..(sambil gelak jht) cni mlm lg..kan perbezaan waktu kte 8jam..haha
cik yayang: yela 2.da bgn cpt..qada' subuh
me: bek bos..huhuhu

ok end of called.ok sgt sgt sgt miss kamu this time =(


sebenarnye entry ni nak cite pasal towel..hehe
pas bgn kn kejut td,trus mand..punye la rajin 7 towel aku basuk..ha hambik kau.bkn mengamuk..tersa rajin.eceh.perlu ke puji diri sendiri..perlu perlu perlu..
dgn cuace ala2 lembab2 ni,mmg towel cepat berbau..penting oh basuh towel ni..supaya bakteria x membiak..kalo anak2 ikan yg korang bela xpe kalo membiak pon..kalo bakteria.........ish jgn men weh



suria: korang basuh towel bape kali setahun? ahaks!! =P

0 comments: