CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Saturday, November 27, 2010

kalo hari ini hari terakhir aku..aku nak bahagiakan kamu




Almost 3 years.tapi hari ini aku rase macam aku ade 1 hari jer lagi utk hidup
aku ade kelemahan yg mane aku sendiri takut menghadapi nye..aku takut menyakitkan hati kamu..dan aku fikir cara terbaik adalah biarkan kamu bahagia tanpa aku..kadangkala sesuatu yg kite rase bagus utk kite x semestinya bagus utk org lain..

kamu punya hak..sungguh
BAHAGIA itu milik kamu..
hati,tolong relakan dia bahagia yea..


ini bukan dinamakan pelarian..
ini adalah pengorbanan yg mungkin bagi kamu adalah keji
bagi kamu ini adalah tindakan pengecut


tapi..
suatu hari kamu akan paham
hidup ini tiada sempadan



aku memilih untuk teruskan hidup walau merangkak beribu batu
selagi diberi kesempatan..
selagi diberi nikmat hidup
syukur padaMU ya ALLAH



note:it cost a hell for me to do all of this..but,believe me..one day u will come & say thanx to me