CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Friday, November 19, 2010

Entry ni pasal bintang-bintang * * *

Tadi sempat tgk program kamilah bintang kat astro ceria..host die nora danish& zoey..minat sgt ngan nora danish ni..mmg sweet gile..kalo aku ni laki da lame aku ckp "NORA I LAP U' ngeh2..korang jgn ingat ni les pulak ek..aku normal normal normal..hehehe.yg si zoey ni plak x knl plak die..mgkin name baru nak nek..so x brape knal.


juri tetap plak terdiri drpd:Aznil Haji Nawawi , guru vokal yang berpengalaman; Cikgu Syafi dan penghibur terkenal; Adibah Noor.kak dibah nor mmg style la..gaye die komen mmg aku suke.

Enam bintang muda yang telah terpilih adalah terdiri daripada
1.DAYANG (Dayang Nazillah Binti Awang Astillah, 14, Ulu Klang),
2.WANI (Syazwani Binti Sapari, 10, Petaling Jaya),
3.AIMAN (Mohammad Aiman Azli Bin Aziz, 14, Semenyih),
4.FAISAL (Raja Mohd Faisal Khairullah Bin Raja Abdul Halim Shah, 13, Gelang Patah, Johor),
5.FARHAN (Muhammad Fathullah Farhan Bin Muhammad Rosdi, 12, Pekan, Pahang)
5.QISTINA (Qistina Amira Binti Rohaizad, 13, Seremban).
(minah ni mmg style habis td..gaya da mcm ALYAH da aku tgk.)


yg paling aku jeles ialah.....................................................................



Juara pertama Kamilah Bintang akan membawa pulang pakej percutian ke Taman Tema Gold Coast, Australia untuk empat orang, sebuah komputer riba berjenama VAIO( vaio ok.aku pun xde..), dua keping tiket VIP ke Dewan Filharmonik Petronas (DFP) dan sebuah Ipod Shuffle.



Naib juara pula akan membawa pulang pakej percutian ke Taman Tema Hong Kong untuk empat orang, dua keping tiket VIP ke DFP dan sebuah Ipod Shuffle.



Tempat ketiga akan memenangi pakej percutian ke Pulau Sentosa, Singapura untuk empat orang, dua keping tiket VIP ke DFP dan sebuah Ipod Shuffle.


ape pon gud luck ye adik2..moga jd generasi muda yg berbakat besar..insyaALLAH


0 comments: