CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Sunday, November 14, 2010

ade x butterfly yg sebesar gajah??

mode:aku ingin terbang..

bawalah ku terbang..ade x butterfly yg besarrrrrrrrrrrrrrrr gile yg boleh bawak bdk fatty ni terbang..;(
angin bertiup sepoi2 bahasa..eceh..xde kena mengena ngan mood aku mlm ni..ntah la.x taw nak mengadu kat sape..so the best way,bkk my lappy,taip bagai nak rak mcm x hengat dunia..sungguh,a bit of bad mood hilang dr fikiran..tapi ati ni mmg degil..sgt tidak mahu hadam segala ape yg otak aku fikirkan..ok layan lagu sat..

Tak perlu ucapkan sepatah kata
Kerana lantang terbaca dari muka
Kau dan aku sudah tiada keserasian di jiwa
Mungkin magisnya sudah hilang

Tak perlulah kita mencuba lagi
Betulkan kesilapan perhubungan ini
Bila setiap perbincangan menjadi perbalahan
Manakah agaknya cinta kasih?

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan

Tiap titis airmata kau tangiskan
Ku dah cukup menampung selautan
Begitu lama ku pendam tapi hanya berdiam
Kerana cuba menafi realiti

Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar disinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur

Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan dalam perpisahan



thanx shahir coz menyanyikan lagu ni..saat ni rase mcm lagu ni ditujukan untuk aku jer..sumpah kusut sgt..tetiba rase segala benda menyemak je kat otak ni..I MISS U!!! 3 pth perkataan yg leh wat otak ni berserabut..adeh..rase mcm nak tgk wayang + mkn sate kajang + jln2 pasa mlm bangi @ anywhere merengek2 minta si dia belikan sesuatu sampai dapat..kalo x dpt mesti blik 2 sidia ckp sowg2 la jwb nye..bek ckp ngan stereng kan?tapi 2 la..shahir pon da penat nyayi lagu kat atas ni..perasaan aku sama mcm ape yg shahir nyanyikan..
time mcm ni perasaan nak hapdet belog membuak2..rase sampai nak post 10 entry jer..( byk sgt oke!) enough sue..

suraya:benda yg x perlu aku ungkapkan & akan kekal selamanye dlm ati,otak,jantung & nafasku adalah aku cyg+chenta+windu+qaseh sama kamu>>

0 comments: