CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, June 3, 2014

3 hari sebelum jadi pengantin :P

Assalamualaikum .

Hari ke 3 last sebelum meninggalkan takhta Bride to Be . lepas ni mom to be HAHA .
Maaf agak gatai disitu :)

Jom cekidout ape yang berjaya dilaksanakan semalam.
1. Beli bunga untuk hiasan pelamin .

Perjalanan yg sebelum ni kurang dari 1/2 jam telah memakan lebih masa . yakni lebey 1/2 jam . aisehhh . pasai pa ? kami duk ikut lori bawak tong gas gas. mmg x dpt nak potong sampai kesudah . kiri kanan byk kereta . mata asek duk pandang jam je . jgn perjalanan jauh ni sia-sia je. sampai-sampai je depan kedai elok je anak apek tu tye .. " Maw beli ape ? " beberapa kali ulang tayang soklan sama . hati sedikit panas . " sabar la . saya nak beli bunga . boleh tunggu kejap saya pilih ?
terus die diam . lepas ngadu kat bapak die la tu cakap bahasa cina ! huh . nasib dulu blaja mandarin lepas utk exam je . kalo x aku balas balik . sure ko tgh ngutuk aku kan ? HAHA.

2. Beli span untuk gubah bunga 

3. Beli bekas untuk letak kerepek atas meja guest 

4. Beli telor untuk doorgifts

5. Terbeli lagi bunga :P

0 comments: