CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Monday, August 26, 2019

Resepi Brownies Sedap



Assalamualaikum . Fuh berhabuk da blog . Haritu kisah haji tak tersambung lagi . lamanya tertangguh ..doakan saya ada kelapangan ye utk teruskan kisah haji saya tu . lama tinggalkan blog sebab baru je dpt baby . tapi now baby dah 4bulan 😘

ok, meh kita teruskan resepi brownies yang insyaALLAH sedap

Resepi Fudge Brownies

bahan-bahan :
Cairkan bhn A
90g Butter ( utk rasa premium ) jika tiada boleh guna marjerin
190g dark choc ( beryls )
30g cocoa powder

Ayak bhn B
100g tepung gandum
1 sk soda bikarbonat

pukul gn whisk bhn C
3biji telur
150g gula castor

pukul bhn C . jgn beria sgt cukup gula sebatidlm 4-5 min . kemudian masukkn bhn A . kacau rata . kemudian masukkn bahan B . kaup balik sahaja

bakar loyang 8" yg dialas baking paper .suhu150 darjah 30-35 min bergantung oven
utk lihat video boleh ke youtube :al suraya collection





0 comments: