CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Monday, February 2, 2015

BALI : Day 1

Kami berenam sepatutnya . Ecah tukang amik gambar ;)
From left Mas, Me , My hubby , Ameng ( hubby Mas ) & Angah ( abg Ecah )

Jam 7.45pagi flight kami .
B4 jam 7 kami dah di KLIA 2 . elak jem & sempat subuh di airport.alhamdulillah , ni 1st time rasmi fly from klia 2 ;) percutian kali ni ke bali . Ecece mcm sebelum selalu bercuti je kannn. Hihihi.

Tiket ni kami beli mase promosi . Tahun lepas . 1 jun 2014 . Tgh meniti hari hari bahagia utk diijabkabulkan .alhamdulillah dah 6 bulan kami diijabkabulkan .ok , total price rm1199.20 utk 2 org tiket pergi balik & hotel di bali nanti. percutian 5hari 4mlm . If x pilih mase , harga dlm 800+ je.tapi kami pilih flight awal pagi supaya kami x rugi 1 hari . perjalanan +/- 3jam.

Sedikit kelewatan utk flight kami . Tapi still ok lagi . Xsampai 1/2 jam . So kami sampai airport around 12 gtu ( da kat luar airport. Kami amik teksi 200000rp . ( lebey kurang Rm10 seorang ) .

Sampi hotel , terus cek in. Tepat2 pkul 2 kami sampai . So boleh trus cek in . Perbezaan waktu malaysia dgn bali lebey kurang 10 minit je . Masuk bilik trus zzzzzzzzzz . ;) lol

Jam 4 pintu diketuk oleh ecah . Ajak makan . Kelam kabut siap . Mne x nye br bgn tdo . Hihi . Jln2 sekitar hotel , jumpe warung bakso . Ngap duluan ya. Sorang 20000rp . Ok la . Tp mhal la jugak . Mee nye boleh bilang ngan jari +kuah nya masin bagi aku . Alas perit kire ok la huhu .

Kemudian , kami berjalan lagi ke siktar pantai kuta . Agak penat sbb cuaca yg pnas .
Masuk toilet 3000rp. Semua pon berbayar yea . Pastu masuk mall depan pantai jap mik econ . Jln2 , keluar dari mall. Kami berdua follow je si mas n suami die . Mane x nye , mereka dtg kali ni repeat utk annivesary . Kire nI kali ke 2 mereka dtg cni. Good for us hihi. Kire tour guide la. So pusing2 jln legian n jln sebelah jumpe 1 tempat agen travel la . Kire die sediakan pakej2 ke sesuatu tmpat.ok now time to deal .