CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, November 11, 2014

Suraya

Seorang perempuan normal, tak pelik, sopan santun, tak banyak cakap, sopan santun, pemerhati, sopan santun, gile tak gile, sopan santun, ade misai sikit, sopan santun dan sopan santun.
Nama lain tapi kebanyakan orang panggil Sue. Jenis perempuan yang suka dibaca . Swntiasa berubah ubah ;)
Blog ni aku buat untuk tatapan sendiri dan juga tatapan bride-to-be di luar sana yang sedang bersungguh membuat persiapan perkahwinan masing-masing. Semoga apa yang aku tulis dalam blog ini sedikit sebanyak dapat membantu. Tak banyak pun, at least sikit jadi lah.
Semoga aku tak jadi kan blog ini pelepas emosi luar kawalan bridezilla (bridezilla ini dimaafkan) dan tidak akan mencampur adukkan dengan edisi kehidupan sehari yang membosankan (baca: diari).
Mohon bride-to-be atau blogger-blogger lain singgah sekejap dan komen sikit di ruangan komen di bawah beserta link ke blog kamu, kamu dan kamu. Senang aku nak usha korang nanti. Thanks.
Ada pendapat? Nak jual barang-barang pre-loved kawen? Nak promote pape? Emel je dekat nurqasehcolection@yahoo.com

0 comments: