CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Wednesday, November 12, 2014

Playing with colors ♥



Terapi minda ♥ . Good for your health . trust me ! betul , tgk warna-warna ceria mcm ni , tgh stress pon boleh reduced stress .. for me , kalau da start mengadap kain-kain ni mmg x ingat dunia la ..
tp sedey cket minggu lately ni mesin kesayangan jarang dibelai . kenapa ? sbb workload kat office . really . tired . balik da x sempat nak belai-belai mesin da . mandi da terbongkang tgk tb sambil baring-baring . plus bulan ni sibuk membuat oersiapan pertunangan . wah nebes mak !
Nanti tunggu hasil die yea .. theme color adalah peach ye kawan-kawan ..

Berbalik kepada kain-kain di atas ini . ni adelah color-color yg korang boleh pilih utk korang wat tempahan Shawl Halfmoon yea

harga berapa yea ? ok , let me give u best price ever . hehehe .. harga kasih sayang . cane ? sayang saya x ? kindly drop me an email : nurqasehcolection@yahoo.com ( please take note . single L je yea colection )  . ASAP saya kan bagi quotation tuk borong & bla bla bla soalan yg korang tye akan dijawab . but please , bukan soalan-soalan yg membuatkan saya nak cubit laju-laju . cth nye : saya x biasa la pkai halfmoon ni .. boleh ke saya pkai yea ? logik ke tye soalan mcm tu . nak tye soalan mcm tu boleh . dtg umah yea . kite try test boleh ke x . HAHAHA .


big big thanx to my super model :) she is wearing halfmoon XL

0 comments: