CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Thursday, March 7, 2013

Vitamin untuk ibu mengandung


Tidak ada berita yang lebih indah kepada pasangan yang berkahwin selain daripada mendapat tahu bahawa mereka bakal menjadi ibu dan bapa. Oleh itu hargailah anugerah ALlah ini kerana ianya tidak ternilai. Pastikan anda mendapatkan khasiat-khasiat yang penting untuk tumbesaran bayi anda supaya mereka membesar dengan sihat.

Antara Vitamin yang penting semasa kehamilan ialah >>

1) Asid Folik



Asid folik terdapat dalam vitamin B-Complex



 2) DHA dan EPA untuk perkembangan otak bayi yang sihat.


3) Zat besi untuk kuantiti darah (hb) yang mencukupi semasa kehamilan. 





4) Kalsium untuk tulang dan gigi yang kuat dan sihat. 



Pastikan anda mengambil vitamin yang semulajadi untuk penyerapan yang berkesan dan selamat. Hubungi saya untuk maklumat lanjut. 

credit :theshopontheblog

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Nak cuba? best price :)

Saya adalah pengedar sah Shaklee anda. Gunakan ID saya : 830247 untuk membuat sebarang pembelian di cawangan Shaklee berdekatan anda.
Miss Suraya 
Shaklee Independent Distributor [ID No :  830247  ]
0148212956 | 0179612714|Nurqasehcolection@yaho.com

0 comments: