CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Saturday, February 16, 2013

Cara pilih colour nk buat tudung 3 layer

 Guna color wheel utk pilih kaler tudung dgn 3 cara

1) 2 warna setentang dalam roda untuk match dgn warna neutral (hitam, putih, brown, kelabu)
2) 3 warna complementary bentuk segitiga dalam roda warna
3) 3 warna senada (3 sederet menegak atau melengkung dalam roda warna) 



credit kak maizura :) 




oh yea , saya ade buat class jahitan tudung nie . ade sesape yang nak blaja jahit tudung chiffon ni boleh inbox ye areya_2806@yahoo.com 

kalau boleh include skali detail 

Area mane : 
Ade basic jahitan tudung x :
Bajet :
Ade mesin jahit x : 
pandai guna mesin jahit x: 



0 comments: