CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Wednesday, January 9, 2013

Tudung Awning Codroy # for SALE

let's jimba with my new stock of awning ! yippa-yippa. lately ramai yang request utk menggunakan material ni rather than chiffon utk 3 layer chiffon . nak taw kenapa ? cube try order :P 
ok2 , kodroi@codroy ni x melurut kedepan . sbb die mcm kesat cket. kalo chiffon tu mmg nak terjun je dari muka tudung tu . so dgn adenye inovasi ini ....eceh ! tudung mu & tudung ku tidak lagi melurut ke bawah bumi .. kekeke . lagipon kodroi ni cantik . ade garisan-garisan .. menampakkan bentuk muka kurus . hah tetibe lak kan kait ngan kurus ! 

OK , yang ni memey ( memang ) ready stock k ! 
so just pick the colour , & how many piece u want . tell me babe 
kindly email me : areya_2806@yahoo.com
saya janji akakn reply ASAP :P ..

Antara colour -colour yang boleh korang pre-order :) 
ops ! pre-order only with 50% deposit ( prevent back-put buyer ) prevent is better . HAHAHA

what else ? 
just drop a email k 

sekian . love !