CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Sunday, May 6, 2012

it's over !






ok , pesta buku buku 2012 da melabuhkan tirai nya .hari nie last nye . Alhamdulillah , sempat meluangkan masa ke sana tahun nie  ;) paling penting ....barla rahsia .HAHA.. Gedix ko nyah ! hehe


See , SR publication .. omaigod ..she a writer . now she has her own publication. impressive ;) wish u luck .. 1st novel die mmg berjaya membuatkan saya menangis teresak-esak .. HAHA .. Sumpah sedey .. try bace . start dari tue la saye suke SR .bukan secret resepi nak .. Siti Rosmizah .. peguam ok.. 

See, bergaya hakak ai nie .. hehe .. sempat berjumpa , sambil bersalam-salaman .. eceh . awak ade ? tapi tapi tapi , rugi x dpt amik gambar ! tapi xpe , dpt sign , salam-salam oke la ..hehe
ok tengok je la imah n kak SR nie ..hehe
tq pada imah empunya pic ;) jeles oke .


korang nampak x ketebalan novel nie ;) heheh 1kali ganda la dr novel lain ..Kan 
                         
        
Actually novel ni 2nd time beli .. 1st beli selamat da org amik kat masjid KTM bank negera .. ade sape yg amik ? pulangkan ..hehehe  

  

ok , ni plak novel terbaru yg dilancarkan .. harap tiada lagi teresak-esak .. malu je ;) 
                                
oh yea , ade lagi 2 buku .. nanti smbung cite yea.. got to go :) 




0 comments: