CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Wednesday, December 21, 2011

cara mudah dapatkan duit

Manyak syiok wooo kalo saye ade byk duit.hehehe..tetibe kan? btw,mmg comel + kiut ~ jer not kertas ni kan..ini macam lambat la nak wat payment kalo beli belah kat mane2...ye la duk membelak mane satu rm10,mane satu rm20...selama hidup ni x penah plak ade duit rm20..kikikiki..yang paling penting purple paling sweet..lagipon nilai die besar =P

bagi yg belum taw,ini adalah not-not kertas baru k.



KAKITANGAN Bank Negara, Noor Aimah Mohd Nor, 32, menunjukkan nota wang kertas Malaysia yang terbaru termasuk nota wang kertas RM20 yang baru sempena Majlis Pelancaran Matawang Malaysia Terbaru di Kuala Lumpur. Foto: Aizuddin Saad (21/12/2011)



n

n

n


n



n




n


saya dengar ade duit syiling baru jugak..betol ka? hehehe =)

cara mudah nak dapatkan duit-duit ni saya pon  xtaw !

0 comments: