CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, December 20, 2011

bile belog saye belog org lain jugak! frust!!

masuk belog sendiri macam masuk belog org..apekah?? mungkin disebabkan masuk belog sendiri once a year.KAHKAHKAH..bukan bz sgt pon.tapi bile bukak belog mesti lidah ku kelu bibir ku terkunci.tiada kata yang terkeluar..oke sile muntah jika anda merasa saya bermadah x tentu hala..=)
 sebelum bukak belog memacam nak story.tapi bile da bukak..everything lost! frusttttttttt !!!
lately ni hidup semacam terumbang ambing.masih belum stabil sepenuhnye..hopefully this coming new year make me feel better..aiyak..saya tgh speaking ke skeeping..sila abaikan budak baru blja skeeping ni.hehehe..
erm...macamna org yg tererrrr gile speaking ni..ceciter ckit? sumoah jeles.cite2 mase umur 6thn lagi..tapi da puluh2 thn hidup pon x terer2 jgk..huhu..cemana =(

skang macam miss gile time sekolah,time blaja..now its already past..nak blaja lagi boleh??
korang penah x rase ape yg sya rase..blja lebih kaye dr keje..am i right! so saya nak blaja selamanyer boleh x?


notakaki: bersyukur!

0 comments: