CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, August 23, 2011

Hari itu ! Hari ini !

 Assalam & selamat malam semua..
entry for clean up tidy blog =P
ni ha ngah melepek kat lantai ni sambil melayan lawak 'sepah' , 'jozan' nye final season maharaja lawak..
maklum la..pakej mustika xde..so melayan je la kat u tube..
ni pon baru dapat melayan sbb da ade tenet yg bagus..hehehe
korg taw x ape yg bagus?

COMBO dr TM..
wifi.mmg la lappy ni asek on9 je 24 hour...walaupon tuan xde dpn lappy..hahaha
adik aku toksah cite la...punye la suke...ari2 duk wat marathon on9..
sampai nek lebam <#
patut la aritu mase  msj kwn die sebut MAIL LAMBUNG...
baru la thu..
slow betol la..maklum la...paki RAM slow..
bulan2 pose ni korang watpe yer..
pg terawih x??
i x pg da 5ari..
coti raye awal..hehehe
hope mlm2 terakhir masih berkesempatan menambah amalan dibulan mulia ni..huhu
mate pon da ngatuk ni...
nanti rajin2 kite updated pasal mekap ckit yer..
tu pon kalo rajin =P

0 comments: