CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Wednesday, August 24, 2011

ayoyo ayoyo

pagi tadi: seawal jam 920pg da terpacak kat busten.awal la sgt.mmg la tensen.terlepas bas 915pg..dan dan je lalu depan mata bus.haila~ sbr la jgk..sbr tu kan separuh dr iman.eceh..tetibe je kan..tunggu la ko lg sejam nye bus..at last.sanggup tunggu mara liner semata-mata nak selesa =) ...Tq mara.mmg best..yg x best duk sebelah aci ni ha..ade ke patot die leh naik2 je trus lena..da la tu,sampai je kat 1 selekoh driver tu kemain lg konar leper ( bahasa melayu nye amik corner bagai nak rak) sampai aci tu nak tersadung.korang taw ape jd??? ayoyo..ape sudah jd ini bus..maw terbalik ka?? hahaha... ikutkan hati mmg bantai nak gelak jer..tapi kau sambil pejam sempat cover..sempat senyum sorang.ha! taw pon,tu la.tido x basuh kaki.. sempat aci tu cover wei.." maw tido x dpt..ini diver bawak laju.." padahal die yg tido x semenggah..hahaha..continue zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




tetibe..
keluar caller ringtone hindi =)
da start da! aku mmg menyampah kalo nek bus jer makhluk2 yg jenis cakap bajet die je duk dlm bus tu
ntah ape yg die ckp aku x paham.yg aku paham some word
ayoyo,dr singh,sertik,bentong,ayoyo lagi hahahahahhahaha.....tu je la..
pas sorg sorg die duk col..dr care cakap die mcm la sumting terjadi..
sambung lg col org
col lg
col lg

last...
die col malay nye org..
baru la aku paham..
so korang bace je la kat bawah ni ha..
mmg la terkejut aku.
mintak juah la wei..
seram sejuk jer..
jgn malam ni die dtg da la..
mmg aku tidongan mak ayah aku la wei.
bg adik aku jeles! =p


ni aku search kat tv3 td.mmg sadis!
Akibat tidak puas hati , seorang lelaki warga Pakistan bertindak membunuh  majikannya di Bentong, Pahang.
Mangsa, Harjit Singh Bachan Singh, yang juga ipar kepada Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh dipenggal kepalanya hingga putus.Menurut Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, SAC T. Narenasegaran, kejadian berlaku kira-kira jam 7 petang semalam di dalam dusun milik bekas doktor itu di Kampung Sertik.Berang dengan keputusan majikannya, suspek bertindak mengambil sebilah parang dan memenggal leher mangsa.Polis yang melancarkan gerakan memburu suspek berjaya menahannya di tepi jalan berhampiran dusun berkenaan.Turut ditemui senjata yang digunakan dalam pembunuhan itu.Kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.Polis juga telah mendapatkan perintah reman sehingga 29 Ogos depan di Mahkamah Majistret Bentong siang tadi.
Perintah dikeluarkan Majistret Nor Ahmeed Fahd Abdullah mengikut Seksyen 117 Kanun Acara Jenayah



sumber:www.tv3.com.my

0 comments: