CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Wednesday, December 22, 2010

TemPat mane nak wat lesen murah?


kat mane tempat murah nak wat lesen kete..
jgn ckp metro driving ek..
standard fee skang brape yer?
dulu masa aku wat almost 1k..
adeh mmg rabak la kan.
wat lak ngan duit sendiri..
korang taw x mane nak wat lesen murah.
ha,korang ingat aku xde lesen ek..
ni aku tye utk adik aku.hehe
kalo taw mane tempat murah bgtaw la ek




 ni td sempat capture gamba org tgh test ngan JPJ..
slow seh..kecut perut nye la dak tu sbb sebelah ade jpj


mase aku dulu test laju semacam jer..
tapi pobia gile time jumpe lori.
mcm lori nak hempap aku jer
yela bawak kancil je kan..


note:bawak kete @ motor jgn xde lesen taw..salah beb.kalo mati,mati katak je la



0 comments: