CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, December 21, 2010

Eh,6 thn da kena masuk darjah 1 ek?

boring ye kalo da umur enam thn da berada kat thn 1
perlu ker?


jadi nye:
7thn sek rendah
5thn sek menengah
total 12thn.

bagi aku berapa lame sekolah tuk x menjamin kecerdikkan seseorang budak tu
byk lagi faktor lain yg boleh menyumbang kpd kecerdikkan budak
contoh la kan.kalo pg sekolah seawal 6thn,x semestinya budak tu nak tumpukan pada belajar
lagi sesuai rasanye budak 6thn dapat pendidikan awal kat tadika..
kan suasana & cara pembelajaran lagi menarik minat budak-budak

lagipon kalau da umur 6thn kena pegi sekolah rendah,

ke mana perginye sekolah tadika?
mane cikgu-cikgu tadika nak kerja?
mane graduan pendidikan awal kanak-kanak nak pergi??


fikir2kan lah
sekadar menyuakan pendapat~



note:setiap satu-satu benda ada pro & contra =)

0 comments: