CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, December 7, 2010

kerja kosong

selamat mlm semua..erm..penah ker aku menulis diwaktu pagi?so mmg wajib la slmt mlm tiap kali pon..mood yg x berapa nak betul da ni..mane x nye..asek perabiskan beras je duk umh..ai cik keje bile la nak meminang saye ni..huhu


ni ha ade keje kosong..tapi personel bodyguard.cik boyfie bolehkah i jd boduguard?
hahaha..maw je aku kn lempang laju-laju tye soklan mangai mcm ni..adeh..sape ade nak pkai maid?sumpah i tanak..=p


ataupon cam iklan kat atas ni.boleh eh ayat mcm tu..name pon k*****g..
hahaha.ops!! terlebey suda

pic:credit to isuhangat.blogspot.com


siyes otak xleh nak pikir seh bab-bab keje ni..kalo mak aku ade belog,sure die paham nape aku x keje lagi
huhu..nanti la aku suh mak aki wat 1 belog..supaya die tahu isi hati aku..perlu ker?korang rase perlu tak mak aku ade belog..
tunggu putera katak je la datang minang
mesti korang gelikan baca ayat aku ni.
ok.i stop dreaming..tapi salah ker kalo kite berangan
x salahkan..bkn kaco org pon.bkn kn bayar pon kan?



psstttt:prince frog,cpt dtg pinang i =P



0 comments: