CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Sunday, January 25, 2015

Persiapan ke Bali

Assalamualaikum . Alhamdulillah kami diberikan rezeki utk pergi ke BALI . Tiket tambang murah everyone can fly ;) . Sedang berFB ( inbox  messenger ) dgn one of my fren Mas ( ex -miat ) mengenai persiapan perkahwinan ku, ntah macamana boleh terkeluar pasal holiday . So bincang punye bincang aku bgtaw tunang aku yg aku bercadang nak ikut diowang . So tunang aku ON je. After bincang , so kami decide nk pkai kad kredit tuk pembayaran (oh yea , once da settle die terus charged taw payment tu )

So , kalau x jadi mmg rugi  :(

Kata putus da ade , tiket da beli . Hotel pon da booked . Tunggu masa je . Yahooo ! Tapi ade lagi yg belum setel yg menganggu fikiran walaupon happi dpt holiday ( honeymoon ) ;) lol
~Big things : persiapan perkahwinan kami . Gulpp
Persiapan perkahwinan kami ade di entry sebelum2 ini yea .

Ok , back to persiapan kami ke bali yea . Maaf sbb melalut kejap tadi hihi.

1. Kena buat passport .
2. Utk memudahkan urusan check in , better bawak bagpack boleh terus masuk dlm cabin ( hand luggage / hand carry )
Sbb if ade baggage yg nk di check in , kena dtg awal 2-3lebih awal .


0 comments: