CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Thursday, December 4, 2014

Lara

Assalamualaikum w.b.t 

Kebelakangan ni mmg selalu blog walking , menghiburkan hati nan lara .

Aku bahagia . Yes . Tapi org org sekeliling yg bajet inspektor polis dgn tanpa segan silu menyoal siasat. " bile nak ade baby "
" da ade isi ker ? " " x jeles ke tgk org ade baby "

Ya ALLAH . ALLAHUAKBAR. Menanges dlm hati je la.

kenapa aku yang dipilih untuk buat semua ni?
kenapa aku kne lalui semua ni?
kuat ke aku nak lalui semua ujian yang diberikan ni?
kenapa orang lain senang je nak pregnen..tp aku :( 

Siapa aku nak melawan qada & qadar yg Maha Esa.
Allah sebaik baik perancangan. Ameen .

0 comments: