CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Monday, February 3, 2014

Tips Fotografi untuk B2B


1) ketika majlis, sentiasa senyum.
sbb, kadang2 fotografer menangkap gambar dari jauh tanpa anda sedari.ramai pengantin hanya senyum bila kamera berada di depan.


2) sentiasa pandang pada kamera photographer yg anda lantik.sbb, dia yg akan print gambar bkan makcik2 bwk ipad yg akan print dan bagi pada anda.


3) ketika sesi outdoor, berikan kerjasama sepenuhnya, sama2 beri idea utk sesi yg menarik.
jgn hanya "saya pun tatau, saya ikut je"


4) senyum dgn ikhlas. beza senyum ikhlas dgn ikhlas dpt dilihat.pada gambar impromtu dan formal.
harus diingati, gambar itu akan dijadikan kenangan, jadi kita lakukan yg terbaik.


-- tips photog bg tadi. katenye, khas utk b2b.