CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Monday, April 8, 2013

Next Collection # Tudung Chiffon 3 layer

 
hohoho , mood keje ke laut .
minda duk teringat mesin kat umah nak ciapkan new collection
jemput singgah page yea Al Suraya Collection
 
All 10 color , tp sempat 6 color je dulu . lagi 4color tu tgh tunggu tuan die merempit mlm ni
nak kena pasang awning .haha
Kali ni lebey kepada 1 color yg xde byk different color dlm 3 layer tu.
Sbb layer paling atas tu dari material casaruby dimana die mcm ade tekstur bintik-bintik . Sumpah lawa ! mak ngah berkenan sgt warna merah tue :)
sesuai sgt bagi yg nak pakai dgn baju kurung bunga-bunga :)
sweet gitew . yela sebelum ni kebanyakkan printed kan. so x sesuai sgt nak pakai dgn baju yg bercorak . kalo plain ok . ni kalo da baju bunga-bunga , tudung layer-layer bunga-bunga da mcm pokok bergerak :P
 
 
Btw , yang berminat nak join kelas boleh book slot anda yea .
kelas setiap ahad sahaja :)
Lokasi : Bentong Pahang
Yuran sgt la berpatutan dimana anda perlu sms saya utk taw yuran nye : 0148212956
 
anda mahukan kelas dirumah anda ? setakat ni kami akan pertimbangkan kelas sekitar KL
dimana anda perlu byr travel cas + tol : maybe around rm50 . tapi tapi tapi , anda perlu la memiliki mesin jahit lurus + mesin jahit tepi .
 
 

0 comments: