CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, May 1, 2012

Yasalma : Oh , mudahnya buat baju kurung



Dari novel beralih ke buku-buku lebih berinformasi :) ayat x leh blah..hahaha , ampunkan saye ;p . sekarang nie seboleh- boleh nye saya nak mengisi masa terluang dgn benda berfaaedah . Tapi apekan daya , nafsu membuang mase bersama novel kadang-kadang x dpt saya hindarkan ;)

kadang bile lalu depan susunan novel tue , mate sempat sesaat dua ligat mencari-cari tajuk novel pilihan .. HAHA . kali nie , berada dlm ruangan buku yg bermacam-macam tapi mate tidak langsung terarah pada novel . magis !
lama da saya cari buku nie, nak beli on9 boleh sgt.. tapi sekurang-kurang nya mahu lihat isi kandungan depan mata.. tapi masih hampa . buku nie mmg siap wrap ! nak x nak kena beli juga. harap2 buku nie best .. balik , trus bukak. ye , mmg sgt best & berbaloi . bukan iklan weh ..HAHA. kalo jumpe , sila rembat awal-awal.. sbb hari tue pon ade 2pcs je.. dan saye da rembat 1 , means ade 1 je lagi..hehe.. tapi mmg saya akui susah nak cari.. kalo xde juga, boleh pesan on9 yea kat YASALMA.

nak taw kandungan , nanti saya snap yea cket2 bahagian dlm nye. <3



0 comments: