CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, February 7, 2012

Langkawi part 1

assalam semua =)


Da lame sangat-sangat plan nak pegi holidaysss..tapi macam semua tak menjadi.salah satu dua sebab masa + pulus hehehe.this time mmg betol-betol terjadi.lokasi pilihan adalah LANGKAWI =)
summary : best !!!
ok, mcmana kami boleh plan nak pegi sini??
bermula dgn promosi AIRASIA everyone can fly =)
mase tue airasia buat promo sempena 10years kalo x silap.so tiket kapal terbang bermula serendah RM0.10 sen.di ulangi tiket kapal terbang ok.bukan tiket bus taw.jgn x percaye ok!
3days 2nite kami kat langkawi..rase macam kejap jer.ni la first time pergi holiday kat sana..no no no bukan x penah pegi.penah penah tapi mase rombongan cik kiah mase standard 6.hahaha..masa tu pergi rombongan sambil belajar..


oh ye! lupe nak kasi taw..mmg percutian dirancang sbb promo airasia.tapi tapi tapi , kami pergi sana naek bus jer! HAHAHAHA
sbb die? jgn tanye =)

ok,kami amik bus dari puduraya trus ke kuala perlis..stesen terakhir ok.
perjalanan yang memenatkan sbb jalan jem..al maklum lah public holidays..
kami sampai jam 7 pagi.
bayangkan bus bertolak dari pudu jam 11 mlm.korang kire sendiri la =P
then,sampai jer kat sana kami ke jetty.jetty tu nak pegi naik ferry.
dua cara jer nak ke langkawi.
1.naik flight -dijamin cepat,selesa,jimat ( mcm gile jer kan naik kapal boleh dikatakan jimat ) nanti saya bgtaw nape saya ckp mcm tue .
2.naik bus smpai kuala perlis + feri dari jetty k.perlis @ boleh jugak dari kuala kedah..which one yg korang rase dekat.tapi lagi dekat k.perlis~ langkawi.
ok,da kat jetty kena la beli tiket feri.
bermula lah episod beratur & sabar menunggu
to be continue ~~


xoxoxox 

next: Langkawi part 2

0 comments: