CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Saturday, October 15, 2011

simple mekap mekap


ok.men-men make up lagi..bile skill lame x di apply kat mana-mana so muke ni selalu jadi mangsa.xde model lain.bukan bukan bukan.mmg aku xde ramai kawan kat sini.so muke ni selalu jadi tempat contengan..aku mmg xde ramai sibling.so this is only one left.the other one already taken by sum one.abaikan english macam longkang.so sesape nak jenguk belog mekap-mekap saye 
sila ke sini sue rahman

1 comments:

Yusliana Yusof

cantik ^__^

teringin nye nak blaja make up

tp tah bile2 lah baru nana dapt blaja

mintak jasa baik awak
1. komen,
2. like FB,
3. retweet Twitter and
4. klik Google +1

di entri terbaru nana tq

http://yuslianayusof.blogspot.com/2011/11/contest-gadjet-impian-by-denaihati_19.html