CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, September 20, 2011

Kecantikkan kulit adalah satu anugerah.Tapi bagi yang tak bernasib baik? boleh cuba ini

SF Beauty


SF Beauty: Significant Finding.

Merupakan penemun dari sumber semulajadi utk rawatan kulit yang ringkas.Hanya 3 langkah mudah untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik.Ia akan menyerlahkan kecantikan semulajadi. SF beauty bertindak meningkatkan metabolisma kulit dgn penjanaan sel-sel baru, merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus, menambahkan ketegangan kulit dan mengekalkan kelembapan semulajadi agar kelihatan muda sentiasa.

INFO:
Sf beauty merupakan produk daripada Kelantan yang dijual secara perseorangan. Ia tidak dijual di mana-mana kedai atau salon kecantikan. Namun keberkesanannya membuatkan permintaan semakin tinggi saban hari. Mengikut pengasas produk, kini permintaan mencecah 2000 set untuk setiap minggu. Sf beauty boleh didapati melalui pengedar yang sah dan juga boleh dibeli secara online melalui dealer-dealer seperti kami. 
ramai yang terkeliru mengenai packaging SF Beauty.disini saya ingin menyatakan apa yang sebetulnya untuk mengelakkan kekeliruan.

SF beauty terdapat 2 packaging: 1.bekas kaca 2. juga plastik
Bekas kaca adalah untuk dipasarkan dikalangan orang-orang kenamaan dan tertentu sahaja. Ini adalah kerana pengguna sf beauty adalah terdiri drp beberapa golongan termasuklah golongan kenamaan. Namun pengguna tidak perlu risau kerana ia adalah produk yang sama. Bagi peniaga-peniaga online mereka menggunakan packaging plastik supaya customer dapat membeli dgn kos penghantaran lebih murah  .KUALITI TETAP SAMA =)

Set ini mengandungi Vitamin E utk merawat muka dengan menghilangkan jerawat,jeragat,bekas jerawat, mengecilkan pori-pori serta mencerahkan kulit muka anda.


(bagi yang kulit berjeragat dan pigmentasi sangat lah di syorkan)

 KRIM SIANG + MALAM
 BERKESAN DAN BERTINDAK SBG AGEN PEMBERSIHAN

 SET BESAR ~ RM120
 SET TRIAL ~ RM60

untuk maklumat lanjut boleh hubungi dealer-dealer berdekatan 
sue : 0179394462
email: nurqasehcolection@yahoo.com
Later sue akan upload testimoni yer.Actually sue juga pengguna Sf Beauty =) cuba lah.pasti x rasa rugi.kejelitaan boleh kan impian semua orang! 

3 comments:

cik mas

dear.. cikmas pakai SF beauty ni. alhamdulillah muka makin ok.. makin cerah dan rasa segar. tak kusam macam dulu. tapi mslhnya sekarang cikmas tak pakai lgsg krim malam. tkt muka jadi makin kuar jerawat.tp parut jerawat cikmas tak kurang. muka cerah, tp parut stil ada. tak pe ke cikmas x pakai krim mlm tu? atau pun nak cikmas pakai je krim malam tu, mana tau ade perubahan nanti? apa pendapat kamu?

dh bls, inform kt blog cikmas ye. tkt tak prsn. tq yang :)

miss sue

salam cik mas..alhamdulillah..sue pakai pon ok..cuma part parut tu mmg die lambat ckit hilang..tapi akan beransur-ansur hilang.teruskan pakai krim malam tu samapi la dapat hasil yang diinginkan...ade customer yg d dpt muke ok,juz pkai sabun jer..insyaALLAH X keluar jerawat..em....before pakai memang afa jerawat yer? kalo tye pendapat sue,keep on pemakaian macam biasa.sabun krim siang n malam.juz kurangkan krm mlm tu ke 3 4 ari sekali.oK?

cik mas

ok sayang.... thnks ye... lama dah pakai produk tu cuma takut nak pakai krim malam, pedih.. huhu...

syg, psl tampalte, header blog cikmas tu kan, cikmas tempah je kat kwn blogger. RM30 je siap semua skali banner. cik mas tempah dekat alief.com. tapi x pasti dia still amik lagi order ke tak... :)

dia sangat bz dan ramai gler tmpah kat dia. mmg kena amik turn.