CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Monday, June 27, 2011

Da lame rase nye x berblog..rase mcm rindu nak berblog..tapi mase kdg2 x mengizinkan..bile da penat tu,on9 pon malas..tapi kdg2 on9 pon malas nak tgk blog..ari ni tetibe macam rajin lak nak bercerita =)thanx pade kawan2 yg still singgah folow & ziarah..nanti ai dtg jenguk korang yer.muah tuk korang!
Actually xde ape yg best..seperti hari-hari biase..cuma arini da start class facial & andaman.. =)

itu cerita minggu lepas:
maaf la..cik yaya lambat cket yer..A.K.A lembab....senyum sampai telinga..kadang2 aku pon rase pelik nape aku minat benda2 mcm ni..jauh benar lari bidang..kot la ade yg kenal aku mesti die bantai gelak guling-fuling nyer..hahaha..tapi ape pon aku heppy dgn ape yg aku wat...
masuk class means jumpa kawan baru =)

satu benda yg kdg2 best kdg2 x best..tapi ape pon kenal dulu baru taw best tak..ape yg best arini cikgu ajar facial..tapi half step dulu..maklum la ramai..tp mmg seronok blaja benda baru..

ni plak minggu ni punye cerita:

cikgu da start ajar full facial except cikgu x bawak mesin steamer..so skip part yg korek-korek jerawat kat muke tu..mcm biase je clas..cuma ade sorang mak nenek tu yg lebih sudu dari kuah..ade ker die lak yg lebih2..mcm die plak cikgu..haila~~ sabo je la..PESANAN utk makcik: kalo da rase da pandai,da cukup bagus,sila blah dari class ni..sbb class ni utk mereka2 yg nak jd anak murid yer..sila isi form nak jd tenaga pengajar tuk next intake..hahaha

semalam punye cite:

pg interview.dapat.then xnak pg lak..boleh?jgn tye kenapa mengapa bagaimana =P
saya masih mencari ke mana hala tuju..titik.







arini punyer cite:

hai hati! da lame x heppy kan.da lame x rase bahagia kan?
nak x saya bahagiakn awak?? 
hati: mcmana wak?
aku: Jom kite lari jauh2 nak?
hati:nak g mane wak?
aku: nanti kite pikir same2 nak?
hati: nak nak =)


hati............

saya ade awak je dalam hidup saya yg bersama suke duka saya..jnji ngan saya selagi hayat dikandung badan awak tetap bersama..


hari ni,sempena ulang tahun aku nak wat wish:semoga umur masih panjang =)


nak ade sahabat sejati waktu senang & susah


nak jd power puff gurl! hehehe..

& beberapa wish yg x boleh korang tahu..hihihi..next time da tercapai wish tu baru leh bgtaw.

& yg penting nak kurus!macam budak ni..jeles la tgk!
slalu tgk kak lisa dlm mari menari..mmg jeles la! ramping u!

hahaha =P

credit: pak google
yang paling paling paling penting.......nak ade sum one yg sanggup berjanji utk membahagiakan aku walau mcm mane
keadaan& situasi aku.terima aku seadanye..walaupon saya x se PERFECT macam org lain. 



0 comments: