CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Sunday, January 16, 2011

Tempat sidai baju..ade nak beli??

What a lovely day today!!!
panas gile okee..
setelah sekian lame hujan turun x henti-henti.
bukan baju yg kat jemuran jer x kering,
tapi baju kat lipatan atas rak-rak pun da mcm lembab da..
sebab hujan la..
tapi hujan ni best.sebabnyer:

- x payah bgn awal (alasan jer =P )
-cuaca yg super sejuk..(bole tdo lelame ye kwn2)
-xpayah nak pasang kipas (jimat letrik)



emm..puas suda pikir care yg berkesan nak keringkan baju..
mcm2 care.tp still x kering jgk.
pastu browse2 & pikir punye pikir..akhirnye...
berjaya jugak mencipta penyidai baju.korang nak beli x??








>
>
>
>
>
>
>
>
>









murah jer...lagipon berbaloi..



>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>




  betol ni.. xtipu














ni ha..murah jer...free of cas..hehehe.
penah tgk x mane2 tempat yg ade penyidai baju mcm ni??
penah???
kalo penah sile bgtaw dimane yer

jgn mare..=p


5 comments:

ibh

Akakakakkaka..tak koser akak nak buat cam tu dik oii...
Kalo ketanya kilat tak per..ni keta pun ala2 patut dibasuh juga...Buat naya ja penat lelah basuh baju...
But..good idea la..mmg cepat kering cam tu..

miss sue

kekekeke...basuh kete dulu kak..baru jemur kain!! mmg super duper cpt kering..sempat la kering baju tu td..dah hari2 x kering baju

♥ LULU ♥

uish..kritikal ni,,haha
sape la punye keje ni kan

miss sue

lulu: kekeke..kami punye keje la..sbb xde keje =P

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis

dah add YM ke? tak dapat pun?