CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, January 11, 2011

Sewaktu anda bace entry ini,anda mukin sudah tahu..

muahaha..tittle entry yg super panjang ok..tadi tgh jalan-jalan jumpe ni..org kaye baru
ingat kan kawan-kawan saya tipu saya.huhuhu.tapi bile bace entry tu baru tahu yg benda ni betul sebenarnyer..huhu..yg paling sedey bace part ni  “So if you ever want to see your pictures again, I recommend you take them off the internet. You won’t be able to get them back once Facebook goes out of business.”


Ala...leceh la die ni..hahaha.tetibe nak emo plak kan..tapi tula.most of time kite ber'kawan kat alam maya kan..nak jumpe yg jauh2 maklum la kan.Tapi xpe,pasni mesti pakat duk ade twitter.hehehe..
ha,jgn lupe add me at twitter  .lepas ni sure msj 24 jam ngan si ked =p lalalala..da xde kje kan..
pape pon ape pon yg terjadi aku terima jer..eceh..ayat nak pasrah jer..macam kena pakse kawen plak..

agak2 kalo xde FB macamane yer rasenyer?? sob sob sob

4 comments:

Kaseh

takdenya FB tutup tu yang..rumours je tuh..erkk agaknya lar..hehe akak ada ke takde FB ke no hal.. akak pun baru je 2 hari bukak acct facebook..sgt sedey kan..lalalala

miss sue

kan??tanak caye tapi mcm nak percaye..hahaha.yeke baru 2 hari sis?xpe2 ade mase lg nak eplorer..=P

♥ LULU ♥

macam tak caye je fb nak tutp..huhu
tapi ntah la..hrp2 tak betul la kan

miss sue

aah kan..kalo da tutup nak layan ape lak pasni..hehehe