CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Thursday, January 27, 2011

First time join GA setelah di "TAG"


Happy Anniversary buat Eysha dan suami in advance =P

sape sape nak join boleh lagi ni..tarikh tutup pon lambat lg
hadiah comel taw =)
ai saje jer join sbb kawan ai ni tag ai..tq yer sue..twin my name

Giveaway nie utk 6th Anniversary kak esyha iaitu pada tarikh tutup GA ni.. 
Tarikh Tutup : 9 FEB 2011


saya nak tag :



..sape2 nak join boleh la klik cni yer..


p/s: kak esyha yg comel =P , hadiah tuk GA tu comel la..kalo dpt pon best 

0 comments: