CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Saturday, December 25, 2010

wad bersalin bertemakan hello kitty


ade ker?bunyi mcm pelik kan?
tapi ni betul-betul wujud taw.
yg sedang sakit-sakit nak beranak sure hilang jap sakitnyer..
mane x nyer..
hospital cantik mcm ni.
yg korang perlu taw,bukan jer bedshit n hiasan jer bertemakan hello kitty.
tapi semua skali la.termasuk nurse (aku panggil misi =P) & doktor.
mmg best kan..comel gile.sumpah!!aku suke..



 Wad bersalin bertema Hello Kitty
comel oh kalo i dpt bergambar kat cni..(sbb hello kitty tu yg comel)


 Wad bersalin bertema Hello Kitty
ni la suasana dlm wad bersalin tu..amacam??
mesti yg da bak bersalin tu da dlm kepala nak pg bersalin kat hospital ni kan?
boleh boleh...bgtaw hubby cpt.
comel kan??teruja oke!

 Wad bersalin bertema Hello Kitty

see..sofa tetamu @ org menunggu pun bertemakan hello kitty oke.mcm ni mmg i nak la tggu owg bersalin.
sbb ape?? photoshoot..hahaha..i gurau jer( tp best jgk kan)
Hospital bersalin yang pertama menggunakan tema “Hello Kitty” hahaha. Dari rekabentuk dalaman hingga pakaian jururawat dan doktor 
semuanya menggunakan pakaian yang bertemakan “Hello Kitty”.Dibina  pada tahun 2006 dan kos untuk membina hospital bersalin  ini kira-kira $3 juta.
terletak di Yuanlin,Taiwan ok!
mesti korang yg excited td tibe2 frust..sbb jauh oh nak g taiwan tk bersalin semata-mata..cukuplah bersalin kat m'sia jer..
suria: pasni ade lak wad dragon ball @ sin chan..sbb tuk beranak baby boy..awww!!` ~`

4 comments:

ibh

memang syok suasan mcm tu kan..Layanannya tentu lg bagus tu..heee

SweetSyaza

wah kalo camni nanti kawen nak bersalin kat cni la....kui2

aretein

wahhh...

giles tantekk....!!!

nape malaysie xmau wat hospital cm nih..

mesti ramai owang yang nak besalin nnti..

taiwan tuh jaoh sanad laa.. =(

miss sue

kak ibh: haha..mcm bagus jer..tapi tataw la bagus ker x..tp comel kan

sweetsyaza: nanti kawen yer =P
haha..jom p same2 nak

aretin:sumpah cantek oh!!
suh najib wat 1 kat mesia..ngee~~