CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Friday, October 1, 2010

aku diceraikn?

bergetar jiwa & ragaku..ak try bkak tman setiaku.uish arini da 30hb.nape xmsuk lg.xpela.bsok kot..bajet nk tipu perasaan sndri..1hb.ku cuba lg.aik.masih jgk lum..ni nk kn tye.

Aku: loan bln ni da xmsk ek?
Mis a: da xmsuk da.bdk2 ckp die da stop.
Aku: adeh.bagai nk luruh jgtg.huhu..kepala serabut toksah ckp la.

Maka,arini sah lah ak dicerai talak 3 dr Mr.MARA..huhu.ampunkan aku.suda tiada lg nafkah tiap2 bulan.huhu..

M0de yg terbang bsama pnceraian ini..slamat tinggal RM630...

:-Syaya tgah blur.
P/s: sesapa yg nk bg keja kat ak leh contact ek ngee~:-*

0 comments: