CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Tuesday, August 10, 2010

jangan ponteng pose taw

Hadith :
Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya: “Apabila datangnya bulan Ramadhan, pintu-pintu syurga dibuka, manakala pintu-pintu neraka ditutup, syaitan dirantaikan.”

Riwayat Bukhari & Muslim

Bersyukur kerana diberi kesempatan untuk menunaikan ibadah puasa pada kali ini..alhamdullilah...

Dengan kesempatan ini juga yaya ingin memohon ribuan ampun dan maaf kepada semua yg mengenali saya samaada rakan biasa atau baik, rakan jauh mahupun rakan rapat, juga musuh dan juga musuh dalam selimut dan serta mungkin yang tidak berkenaan, ampunilah segala dosa saya terhadap kamu semua jika ada yang memendam di hati..



selamat menyambut ramadhan al_mubarak

SALAM RAMADHAN~~ =)
peace no war =P


love,
yaya

0 comments: