CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
ini belog saya.ini kisah saya.juga kisah mereka yang saya sayangi . Teruskan membaca. Juga sedikit perkongsian dari saya yang baru memperbaiki diri sendiri .Semoga bermanfaat utk semua

Bersahabat kerana Allah . insyaALLAH

Sunday, July 25, 2010

Bermula nye sebuah kisah budak fatty~~

eceh..baca tajuk pon macam da penglipur lara da aku ni..

Mode: HEppy =) (melompat-lompat oke)
Status: Lapar ( i pose Oke! )-x baik betol la kan..ape la kau nie,pose tp cebuk duk status lapa =P

Sebenarnye,ni bkan 1st time ade blog..masuk ni da 3 blog..tp yg lg dua 2 BLOGSHOP yaya oke! ( macam geli pon ade jgk tetiba membahasakan diri ngan yaya )

ok,optionnye..OPtion yer bkn wajib..
boleh panggil:

  • Suraya -full name oke
  • Sue-ni mane2 pon owg akan pggil name ni bile @1st time jumpe.then trus lekat pggil su
  • Yaya-most of MY BFF gune nama ni..widy dib,sirap
  • Aya-nama ni masa kat AYTK (asrama yayasan terengganu kemaman)..
  • Aya-nama manje
  • Sungip-hampir aku lupe..nama ni tikah jer yg pggil..
  • CYG,NEY,BUCUK,sweety & seangkatan ngan nyer.(nape tibe2 purple??? suke hati la belog aku..hahaha.JAP2,NI UNTUK MY YAYANG JER TAW amik ko,sekali da kuar darah merah ciap ngan highlight skali...hahahaha
so,korang xyah la fenin2 bile tetibe aku bertukar!!!hahaha..yela,jap sue,jap yaya,jap i....ok.
sebenarnya tgh teruja nak hias belog ni..jeles tgk blog kawan2 lain..senang cite,aku nak berhenti..titik!

0 comments: